Monday 12 June 2017

Novel Pertama Akulah Aryana.


Asalamualaikum..

Terima kasih buat Mayy yang promote blog hakak M ni. dan terima kasih yang follow saya.

Biar saya kenalkan baby pertama saya.  AKULAH ARYANA.

Novel ni agak sadis dan kejam. Ini percubaan pertama saya masuk dalam dunia penulisan bercetak.
Sebelum ni saya menulis di Wattpad. Satu applikasi e-novel dimana kita boleh mengarang dan membaca novel secara percuma. Sejujurnya penulis dari wattpad ramai yang berbakat. Saya harap mereka berani selangkah kehadapan mengetengahkan bakat mereka.

Berbalik pada novel pertama saya. Ianyanya mengangkat isu pedofilia. Haruan makan anak. Memang agak menjijikkan. Tapi ini isu yang selalu orang anggap enteng tapi kesannya trauma yang berpanjangan buat si mangsa.

Semoga dijauhkan dari keturunan kita.
Tak terkecuali juga. Saya ada masukkan isu keganasan rumahtangga. Pelacuran dan pheww.. banyak lagi. hahaha.

Ya.Novel ini agak berat. Untuk peminat novel sweet. This is not for you. i'm sorry.
Tapi jangan risau.. Novel-novel saya seterusnya agak bergula-gula. 😆


Jom baca SinopsiS AKULAH ARYANA






PERKAHWINAN aturan keluarga antara aku dan Hakim bukanlah seindah yang kuimpi walaupun dialah yang kupuja dalam mimpi indahku. Siapa sangka kisah silam waktu kecilku menghantuiku hingga ke detik itu. Malam pertama yang kusangka bahagia bertukar malam paling sengsara…
“Kau jangan nak buat-buat tak faham. Kau bukan pertama yang aku tiduri! Cakap siapa yang ambil dara kau sebelum aku? Kau pergunakan aku? Kau jadikan aku pak sanggup? Cakap!” - Hakim
AYDAN, hadirnya dia memberi aku nafas baru. Di mana masih ada mentari yang sudi menyinari hidupku yang kelam. Di mana masih ada bahagia walau duka selalu menyapa.
“Arya, Aryana... Izinkan saya menghapus air mata awak. Kahwin dengan saya?” - Aydan
SEGALANYA indah. Aku dan Aydan. Namun…
“Dah terlambat perempuan. Aku dah cakap jangan cari fasal dengan aku. Kalau kau jadi bini aku baik-baik dulu, kau dah senang-lenang sekarang. Tapi kau degil! Kau menyundal! Perempuan sundal tempatnya di sini!” - Hakim.
“Cinta? Happy love story hanya untuk watak dalam drama. Dalam novel. Bukan orang macam kita. This is real life sayang. Kau takkan dapat bahagia yang macam kau harap tu. Face it!” – Haryani
“Aydan, kenapa awak tak cari saya? Adakah awak sudah lupakan saya?” – Aryana.
Aku menangis sendiri di dalam bath tub itu. Sememangnya aku tidak pernah tidur di sebelah lelaki yang melangganiku. Aku jijik. Jijik dengan apa yang aku lakukan!
“Tolonglah Aryana. Saya minta sangat... Tolonglah bagi peluang untuk kita bahagia. Bagi saya peluang untuk saya bahagiakan awak.” - Aydan
MASIH layakkah aku yang hina ini untuk lelaki sebaik dia? Masih layakkah aku peroleh bahagia? Dan masih adakah cinta lagi setelah hidupku musnah akibat lelaki durjana dan cinta yang memeritkan?


kat sini ada cara pembelian online.

Harga senaskah Akulah..Aryana: Rm24.00sm / Rm27.00ss
Penghantaran percuma!!
Butiran Bank :
551285054385 (intensmart)
Maybank
Beri butiran bayaran pada:
016-7331005
Pm : intensmart.
Email : intensmart@gmail.com
Nama, alamat, no telefon, judul buku.

atau boleh dapatkan di kedai-kedai buku berhampiran terutama POPULAR.
cetakan terhad! jadi segera dapatkannya!



love,
Mell

No comments:

Post a Comment

Top Commentators