Friday 9 June 2017

First entry




Assalamualaikum.
lama tak berblogin. sejujurnya kata seakan tersekat. Entah dari mana ingin bermula.
blog ini ditubuhkan untuk berkongsi hasil tulisan yang tidak seberapa. Masih lagi merangkak dalam dunia penulisan.

ya. saya seorang penulis picisan yang kadang-kadang menulis di luar genre biasa. Namun saya tetap suka menulis pelbagai genre. 

Kadang-kadang bagai tidak percaya bidang ini yang dipilih saya. Agaknya memang sebab saya suka menulis kut.

Dulu-dulu masa sekolah saya pernah tulis cerpen dalam buku sekolah. Tapi setakat itulah. Tak pernah la pulak saya cuba masuk mana-mana majalah. Sebab saya pemalu. kihkih.

Mungkin sudah tertulis rezeki dalam dunia penulisan. Allah dah susun cantik diumur ini saya menulis balik. Jangan tanya umur. saya muda lagi. :p

Ok. Thanks to cik Mayy jie. My ahdek yang kukenal dari dunia blogin. sebab buatkan hakak blog baru ni. Lawa sangat!

itu saja dulu. Next Entry saya up fasal novel pertama saya.


love,
Mell

9 comments:

  1. singgah follow...yeahh mmg tak akan lepas nak baca novel cik Mell ni..thanks utk Mai

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sudi singgah. dan terima kasih sudi baca novel kita.

      Delete
  2. salam ramadhan
    happy blogging

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://belogsjm.blogspot.my/2017/06/tinta-m-httptintamellblogspotmy.html

      Delete
  3. Singgah follow blog cik mell.. Saya kagum penulis novel macam cik mell ni 😍

    kebaikankeindahan.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Salam kenal dr kak lina
    Http://mama3danish.blogspot.my
    Done follow

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal kak. tq.. nanti sy follow balik.

      Delete

Top Commentators